بنگر: رحیمی می‌تواند پول مرا سر سفره‌اش ببرد!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

بنگر: رحیمی می‌تواند پول مرا سر سفره‌اش ببرد!

رحیمی,بنگر
مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که سرخپوشان تا ۵ هفته دیگر مدعی اول قهرمانی لیگ برتر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار تسنیم، محسن بنگر، مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که این تیم برخلاف تصور خیلی‌ها، بازی سختی مقابل مس کرمان دارد. او با صراحت تاکید می‌کند که پرسپولیس هنوز آن تیم ایده‌آل نیست و برای رسیدن به اوج نیاز به زمان دارد. بنگر در آستانه دیدار با مس کرمان در مورد شرایط پرسپولیس و مسائل دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که در زیر می‌آید:

* تسنیم: پیش بینی می‌شود بازی چندان دشواری مقابل مس نداشته باشید.

این بازی اصلا آسان نیست. مس تیم خوبی است که پارسال هم ما را اذیت کرد و نتوانستیم این تیم را ببریم. اصلا ما در لیگ برتر بازی آسان نداریم و فرداشب کار سختی مقابل مس خواهیم داشت.

* تسنیم: در دومین بازی لیگ 2 امتیاز از دست دادید. این نگران‌کننده نیست؟

به هر حال ما بیرون از خانه مساوی کردیم و متاسفانه دلیل این تساوی بدشانسی و از دست دادن موقعیت‌ها بود. البته باید قبول کرد که پرسپولیس هنوز یک تیم ایده‌آل نیست و نباید خودمان را گول بزنیم. ما از 100 فعلا 50 هستیم و باید تلاش کنیم تا به اوج برسیم.

* تسنیم: خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس به این دلیل که نسبت به سپاهان و استقلال ستاره کمتر دارد نمی‌تواند قهرمان شود. نظر تو چیست؟

من چنین چیزی را قبول ندارم. سال آخری که در سپاهان بودم و قهرمان شدیم، این قهرمانی بدون در اختیار داشتن ستاره به دست آمد. من معتقدم همدلی مهم‌تر از ستاره داشتن است و همه چیز در فوتبال ایران ستاره نیست. مطمئن باشید 5 هفته دیگر مدعی اول قهرمانی خواهیم شد.

* تسنیم: سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس گفته که در اصفهان، هواداران سپاهان مقابل هتل به تو ناسزا گفته‌اند. این موضوع صحت دارد؟

خیر اصلا این‌طور نیست. هواداران سپاهان به من توهین نکردند و اتفاقا در مقابل هتل با تعدادی از لیدرها و هواداران این تیم صحبت کردم. من دروغ ندارم بگویم و اگر اتفاقی می‌افتاد قطعا در موردش صحبت می‌کردم.

* تسنیم: طلبت از باشگاه سپاهان را دریافت کردی؟

خیر، من 170 میلیون تومان از سپاهان طلب دارم و آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه لطف دارد و این طلب را نمی‌دهد.

* تسنیم: نمی‌خواهی شکایت کنی؟

من سال‌ها در سپاهان بازی کردم و نمی‌خواهم از این تیم شکایت کنم. زمانی که در سپاهان بازی می‌کردم آقای ساکت مدیرعامل این باشگاه بود و مدت کوتاهی نیز با مدیریت رحیمی در این تیم بازی کردم. من به احترام آقای ساکت شکایت نمی‌کنم و رحیمی نیز به مدیربرنامه‌هایم گفت که اگر من پولم را می‌خواهم باید شکایت کنم. آقای رحیمی هم می‌تواند پول مرا سر سفره‌اش ببرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:12 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه